Söndag

Fick sovmorgon till 08:45 gudomligt skönt!
Jonas klev upp med Leon och jag vaknade inte ens till
när han klev upp. :)
Jonas for iväg till Umeå nu kring 09:00 för att hjälpa till
på något folkrace men skulle sluta kring 14:00 så det blir
inte lika länge som igår iallafall :)

Igårkväll låg jag och såg någon film som gick på tv4+ som
var riktigt rolig. Höll dock på att somna redan vid 19:30 så
jag gick och låste dörren och drog ner för fönstrena ifall att
jag skulle sova men jag lyckades hålla mig vaken :)

Leon har redan börjat käfta emot.. Taggar dagen enormt eller
hur var det... Ska iaf duscha håret strax och sedan gå ut på gårn
så han får leka lite utomhus. Är kanon väder idag.

Ikväll är det Big brother finalen och jag hoppas verkligen att Peter
vinner. Blivit så döless på Simon på slutet. Tkr han låter så jäkla dum
ibland när han ska förklara saker och det onödiga tjaffset som blev sist
när dom hade fest som förstörde hela kvällen.. Näe någon måtta får det
vara så min enda och första röstning ska bli ikväll och det är på Peter!

Nä nu ska vi gå ut. Uppdaterar sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0