Tisdag

Sitter och väntar på att Jessica och My ska komma hit.
Lämnat lilleman på dagis och städat undan lite här hemma
är väl det jag hunnit med nu på morgon.
Ska kila ner och stoppa in i tvättmaskin och lite sånna saker idag.

Igår tillbringade jag några timmar på körskolan. Är så galet less på
att sitta vid dom där datorerna med dom där frågorna nu så jag vill
helst bara kräkas.. Hade tänkt mig dit idag med men det kommer jag
inte att hinna så jag får läsa lite i boken ist.

Sen jobbade jag kväll igår. Stressigaste kvällen jag någonsin varit med om.
Blev en välförtjänt dusch, varm chocklad och rispåsen när jag komme hem.
Kändes verkligen i ryggen att jag hade jobbat igår så nog ska det bli skönt
att sista arbetsdagen är det 1 Juli.

Fick äntligen deligeringen till Lugnet igår. Inte en dag för tidigt..

Ska hämta ut överkastet som jag beställt. Det har kommit till Ica nu :)
Hoppas det blir snyggt!

Skriver väl mer lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0