Tisdag

Jaa vad har vi hunnit gjort under helgen då?

I söndags efter att baby kom hem så tog vi en promenad,
klippte gräset och lekte en stund ute innan det var dags
för Leon att krypa i säng och för oss att se BB.
Blev så sur att Peter inte fick vinna men sånt är livet..

Igår måndag så fick vi en rejäl sovmorgon till 08:30 när jag
till och med gick in och väckte Leon.
Gjorde fika och sedan for vi till Vännäsby och käkade en pizza med
Andreas och Diana samt barn. Följde med dom hem efteråt och var
tänkt att ta en kaffe och surra en liten stund men vi blev kvar till 20:00!
En hel trevlig dag med massa bus och surrande. :)
Lilleman somnade i bilen på vägen hem så sent som det hade hunnit bli
men gjorde lite kvällsfika och sedan fick han gå och sova igen.

Var bara skit på tv´n igårkväll så vi låg och löste korsord tillsammans och
sedan var det dags att sova!

Har lämnat Leon på dagis. Mkt välbehövligt. Hoppas han är lite lugnare när han
kommer hem idag.. Ska försöka få han att sova när han kommer hem så han orkar
med cirkusen ikväll. Börjar 19:00 och slutar 21:00. Han brukar ju gå i säng 19:30 så
vi får väl se hur länge han orkar med. Blir bara han och Jonas som far. Känns inte
så värt att lägga ut 350kr för att se kanske inte ens hälften ifall att han blir less.
Vi vann ju två biljetter så då få dom gå. :)

Snart ska jag ta en promenad till Addi och sedan ska jag förbi AF och lämna in papper
och möjligtvis förbi körskolan en stund beror på om jag hinner..

Edde ska få gå ut en stund ikväll för första gången. Var tänkt att ha han inne minst en
vecka men han är få sjukt uttråkad så han ska få komma ut en stund ikväll. Hoppas på
att han inte sticker iväg. Men halsband på! De har jag lärt mig nu sen Loke försvann...

Någon dag under veckan ska jag ut och rida Emil tillsammans med fodervärden som tar
sin egen häst. Ska bli riktigt riktigt mysigt och bra för henne att se någon som känner honom
rida han en sväng. Han är ju som lite speciell den där herren :) Det blir min sista ridtur på
länge skulle jag tro för sen efter förlossningen så lär jag inte hinna med på ett tag iallafall.
Men det kommer jag nog leva länge på! Saknar att sitta på hans rygg!

Torsdag nästa vecka får jag veta hur det blir med ev vändning av bebben. Var tänkt att
BM skulle kolla det sist men det får man tydligen inte känna innan vecka 32 hur dom ligger
och då var jag dit två dagar innan jag var i vecka 32.. Hon är så himla noga med det där...
Jag kan då inte tro annat än att huvudet fortfarande ligger uppe kring revbenen eftersom jag
aldrig får sparkar på revbenen det är bara "något" som trycker på dem och jag får ordentliga
kickar nertill. Vill verkligen inte att det ska bli snitt eller något sådant onödigt..

Nä nu ska jag ut och hämta posten och sedan kila iväg till Addi. Har bett hon ladda hem en film
till mig som jag så gärna vill se så det får väl bli till att se den imorgon då när Jonas är hemma
för ikväll var det ju cirkusen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0