Fredag

Godmorgon!

Äntligen är det fredag. Ikväll blir det gomat på menyn.
Hade tänkt göra något skoj me nå köttbitar samt potatisgratäng och bröd.
Mumma!

Ligger i sängen nu men ska strax dra mig upp. Ska vara barnvakt åt Saga
från ca 9-12.
Leon ligger i soffan och ser på film. Vi är lite ovänner. Beställde nämligen
glass med mamma igår och glömde bort att bära ner dom till frysen i
källarn och när jag vaknade till imorse så låg hela glass påsen på tvrumsbordet
och Leon hade ätit 2½ glass. Vi har nämligen haft det här problemet förut så
jag kan inte påstå att jag blev på bra humör precis men nu är det gjort..

Igår umgicks jag med Addi under några timmar. Vi gick ut på promenad och tog
lite bilder också. Mkt mys!

Fick även godkännande igår om att jag får övningsköra med Jonas så i helgen ska
vi ut någon sväng iaf. :)

Igår kom jag på att jag ska spara pengar till en ny soffa. Ska bli så skönt att snöra
bort dom som står i tvrummet.. Men det är grymt så dyr dom har blivit.. Fast å andra
sidan så har man dom ju ett Xantal år.. Hade tänkt mig en U formad divan med typ
två nackstöd. Skulle bli snyggt i vårat tvrum :)

Ja det är mkt man vill ha.. 

Nä dra sig upp ur sängen och ta fram nå fika då. Hörs senare!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0