Tisdag

Gokväll!

Precis hemkommen från teorikursen.
Kändes som att den skulle ha varit i 5 timmar med
tanke på hur mkt ryggen började värka.
Var så himlarns skönt att bara få kliva upp och hämta
kaffe. Tkr inte riktigt om de där att sitta still :P

Annars så hade jag körning imorse och det gick verkligen
toppen bra! :) Hade vändningar och backa runt hörn.

Bokade även in två körtillfällen i stan så jag skulle få göra
halkbanan i april. Känns pirrigt bägge delarna. Men nog ska
de gå på något vis :)

Efter körningen så gick jag till AF. Jag hade sån tur att deras datorer
fick något fel i systemet så mötet blev bra mkt kortare än vad det skulle
va.

Gick till fiket och köpte sallader och traskade sedan till Addi för att surra
en snabbis.

Ner på djuraffärn för att käka lunch med Anna till klockan var strax efter 13.
Hämtade lilleman på dagis och for sedan hem.

Hade Saga en liten stund och sedan kom Jessica tillbaka och drack kaffe någon
timme.

Fick även hjälp av Addi så man kunde kolla hur mkt jag skulle få igen från skatten.
Och jag blev rakt förvånad men pengarna lär behövas när vi ska inhandla barnvagn
och sånna saker. Sen har vi även bestämt oss för att fara bara vi tre till Junsele djurpark
någon gång i Juni. Mkt trevligt :)

Nu ska vi göra lite fika och spela kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0