Fredag 20 Maj

Blev en sväng på lekparken idag. Köpte nå kakor och festis på
konsum innan vi for dit. Jessica och My följde också med så
det blev trevligt :)
For på Apoteket och hämtade min medicin och sedan for vi ner
mot Djuraffärn och kikade på djuren en sväng.
Skulle se om Sport ringen hade någon utförsäljning efter det med
branden men det stod då ingenting på nån skyllt så vi gick aldrig in.
Innan vi pallrade hemåt gick vi på konsum igen för att göra bort
helgens inhandling.
Jessica och My följde med hem en stund och efter att dom farit så
käkade jag och Leon en sen lunch, la oss sen i soffan och såg på
Gruffalon. Både jag och Leon somnade ganska fort och låg ca en timma
sedan var det full fart igen.

Lekte med några bilar med Leon och sen körde jag igång med stor städning
av toa och kök. Har äntligen burit upp den mega stora högen av bilsports tidningar.
Nu är det mega fint hemma :)

La i säng Leon vid 19:00 men han har inte somnat ännu.
Men trött är han så han sover nog snart :)

Nu ska jag ta fram gotta och kura ner mig framför tv´n.
Är ju mega länge kvar tills Big brother börjar...



KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0