Måndag 2 Maj

Lämnade Leon på dagis imorse och kilade sedan iväg
till Barnmorskan. Lämnade sista rören blod, mätte magen
och lyssnade på hjärtljud.
Följde kurvan just på pricken och annars var allting som vanligt.
Fick en ny tid nu redan 30 Maj så nu börjar besöken bli allt tätare.

Ska ringa Sara och boka tid för att skriva faderskapsintyg så det
är gjort.

Efter det kilade jag in på AF och lämnade papper och sedan hemåt.

Hade fått tid hos tandläkarn men det var samma tid som BM så jag ringde
och bytte tid bara och sen har jag inte hunnit med så mkt mer.

Kollat igenom allt som jag brukar kolla på datorn för det har jag inte haft
tid med under helgen.

Längtar som ett tok till Juni månad. Ska boka stuga nu i maj tills i juni då
vi ska fara iväg till Frösön. Blir borta fredag till söndag bara men ska bli så
mysigt. Sedan bestämde vi oss för att fara in en hel dag till stan och göra bort
allt köp inför bebis någon gång i slutet av juni. Är bara barnvagn som fattas då
sen men nu vet jag vad jag vill ha för vagn så jag håller ögonen öppna på blocket!
Och sedan bestämde jag och Addi att vi skulle ha farit en sväng till ikea också och det
måste ju bli i juni någon gång för i Juli kommer jag aldrig att orka gå där. :P
Ska bli en sån rolig månad! Ser så mkt fram emot det! :)

Måste leta fram bebiskläderna från Leon också och tvätta upp och lägga i storleksordning.
Men det får bli nästa månad det med. Nu drar det verkligen ihop sig. Längtar! :)
Ska bli så roligt att se vad Leon tycker också. Han är och stryker på magen och berättar
för alla flera gånger om att mamma har bebis i magen. Känns som jag har sagt hur länge som
helst att bebis kommer snart. Han tycker så mkt om bebisar och vill så gärna dela med sig av
sina leksaker, lägga på filtar och sånna saker så jag tror att han kommer bli världens bästa
storebror :)

Nä nu ska jag läsa teori och sedan hämta hem lilleman :)

 
Leon en dag gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0