Onsdag

Känner mig meega trött idag..

Leon kom och väckte mig kring 7 imorse och då
gjorde jag fika åt honom och hoppade in i duschen.
Kilade iväg till dagis och sedan satt jag på körskolan
till 13:20 ungefär. Fått en massa gjort idag och även
bokat in lilla uppkörning.
Vill bara ha de där körkortet nu. Är så less på att plugga
och sitta vid datorn med dom här teorifrågorna. Huuur
ointressant som helst.
Men snart är det klart förhoppningsvis.

For till Barbro och Ove efter att jag hämtat Leon. Var ju
riktigt länge sedan dom fick se han så det var trevligt.
Fick go fika och surrade på om en massa :)

Leon däckade i soffan direkt vi kom hem. Super trött var han
verkligen. Brukar bara bli en dag i veckan han somnar på dagen
ungefär.. Nu somnade han inom 5min..

Ska strax köra igång med middagen och sedan skall tapeterna upp.
Äntligen fått Jonas till att ta tag i det och låta bilarna vara för en kväll
eller två. Lär väl inte bli färdiga ikväll så då blir det fortsatt imorgon.
Sen far han bort fredag till söndag så då blir det tomt för mig och Leon.
Igen.. :P Men nu har han snart gjort bort dommargrejen för i sommar.
Fick han ju till att säga nej till två av dom för då är det strax innan förlossning
och strax efter och man kan ju aldrig veta när det är dags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0