ÄNTLIGEN FREDAG !!

Jag gick omkring och trodde att det var fredag igår och
där på eftermiddagen kom jag på att det bara var torsdag.
Igår tillbringade vi största delen av dagen hos Jessica och Saga.
Käkade lunch där och spelade kort, såg på någon serie osv. :)
Rullade hemåt kring 16:00. Kilade över till grannarna och bjöd
in dom på middag hos oss idag. Så ikv har vi fullt hus :)

Va iaf på bio igår. Blev lite besviken på filmen faktiskt. Den första
kan man ju se hur många gånger som helst. Denna skrattade man
inte alls lika mkt åt men men.. :)

Ungarna har badat nu på morgonen, Leon grejar med sitt lego nu och
Levis sitter i babysittern. Jag ska ta å hoppa in i duschen en snabbis nu
och sedan ska jag vänta på att mamma och Lars ska komma hit.
Dom ska få va me ungarna medans jag gör några ärenden på byn.
Jonas tog bussen idag så enda alternativet hade varit att gå men då ryms
inte alla grejer under..

Blir nog bra de där. Nu ska jag ta en dusch å sen städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0