Svartsjuka och en massa trots

Varenda morgon börjas med bråk känns det som.
Leon har något nytt att tjaffsa om mest varenda morgon
och jag är inte den som ger med mig så det blir en massa
bråk istället.
Igår tog jag på Leon en jacka som han inte har haft på typ
ett år och i fickan så hittade han en gammal tutte som han
hade. Då frågade han ifall det var Levis tutte och jag sa att
Leon hade den när han var liten bebis.
Då började han busa och stoppade den i munnen och efter
en stund så tog jag av han den och han blev rasande men
glömde bort den ganska fort.
Nu på morron så kom han på den igen och frågade vars den
var och jag sa att han inte får ha tutte för att han inte är någon
bebis, gissa om det blev något populärt svar för honom.
Galet arg blev han och nu sitter han på rummet och tjurar.

Svartsjukan som hade gått över också.. Nu har den kommit tillbaka
mer eller mindre. Han påstår att han också är en bebis osv osv..

Känns helt underbart att man har fått en så snäll bebis så man orkar
ta dom här striderna med Leon..
Levis som sover mellan 5-8tim i sträck varje natt, äter och somnar om igen.
Helt fantastiskt.. Vi har bara haft två nätter sen han föddes som han sovit mindre
än 5tim. Om dagarna är han helnöjd att få ligga i babygymmet eller babysittern.
Det är aldrig något krångel eller en massa gnäll. Han är helt underbar!

Idag blir det till att vika en MASSA tvätt och lite små städning.
Ska kika upp till Addis mormor senare ifall Leon börjar uppföra sig igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0