Lördag 22 December

Idag har jag gjort bort dammsugning, skurning å en massa plock å stök.
Fixat med tvätt å bäddat rent. :)
Känns så skönt! Nu ska jag inte städa nå mer innan jul iaf..
Även betalt alla räkningar å de är så skön känsla! Nu ska jag ladda inför
mellandagsrean, surfplatta å sen boka en ny tatueringstid efter nyår :)
 
Vi ska snart göra oss klar för att fara på 30års kalas. Jessica fyller nämligen år :)
Ska bli trevligt! Kan dock inte stanna så länge eftersom pojkarna följer med.
 
Imorrn laddar iallafall Leon inför lilla julafton, mamma Lars o Anita kommer hit
och ska äta mat, umgås å öppna klapparna som är från dem eftersom mamma jobbar
på julafton. Kommer nog bli trevligt :)
 
Nä nu ska jag göra ett sista ryck å sen göra oss klar för att åka :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0