Fredag

Jag och Leon sitter och kikar på Pippi. Gjorde varm chocklad
och skinkmackor med gurka på å fikade framför filmen imorse
för ovanlighetens skull. Mysigt! :)

Levis har sovit ganska bra i natt. Han vilar nu igen och när han har
vaknat tänkte jag återgå till städningen. Har tagit hela badrummet och
nu har jag påbörjat i köket. Vet faktiskt inte varför jag städar här?
Egentligen.. men men.. Sen ska jag packa klart i köket..
Vika bort tvätthögen och sedan är jag väl klar för idag :)

Ikväll hade jag tänkt göra kycklinggryta och ris. Sedan blir det filmkväll
me Jonas å en godisskål :) de blir nog mys!

Nä nu ska jag slå kusin en pling å sedan fortsätta..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni tillsammans igen? :)

2012-04-02 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0