Onsdag

Igår fick Leon vara hemma från dagis som sista dag,
han var även hemma måndagen eftersom han haft feber..
Han var dock feberfri igår men gick något på tok så bröt han
ihop omgående så han behövde nog en sista dag hemma :)
Även jag har åkt på lite feberdimpar igen. Igårkväll var jag
jätte dålig och idag är det väl inte så mkt bättre..
Levis har feber pga tänderna och gnäller ganska mkt med för
den delen men snart är gaddarna framme och då blire bättre :)

Jag känner verkligen en stor sen i magen inför helgens flytt.
Det känns.. ja jag vet knappt själv. Det finns som inga ord för
att beskriva det.. De senaste två veckorna har det hänt mkt på
men det är saker jag inte vill dela med mig i bloggen av. Nu får vi
ta det som de kommer och ta det lite eftersom. Jag hoppas det blir
bra det här..

Skulle väl ha börjat skruva ner nå hyllor och sånna grejer idag..

Igår fick jag en klurig fråga av Leon, : mamma vars var jag när du var liten?
Och vad svarar man på det? :P Han är för påhittig <3

Nä nu ska jag röja lite och se om jag kan få Levis till att vila en stund.
De behöver han verkligen!



Jag har aldrig älskat någon, såsom jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0