Hoho

Viken dag. Långsam något så fruktansvärt!

Leon väckte mig vid 7 så jag dukade fram fika åt honom
och la mig i sängen medans han fikade.
Klev upp kring 8.
Ringde Jessica och skulle höra om hon och Saga ville komma
på en kaffe men fick inget svar.

Ringde Anna för att höra vad hon skulle göra idag men hon visste
inte om hon skulle jobba så vi skulle höras om hon blev hemma men
så blev det icket.

Sen höll skyddat nummer på ringa om och om igen så jag gjorde något
jag aldrig brukar göra. Stänga av mobilen. Vill alltid vara tillgänglig om
något skulle hända men idag fick den va av. Riktigt skönt.

Men som tur va så hade skyddar nr lämnat röstmeddelande som visade sig
vara ett viktigt samtal. Ska ringa läkaren imorgon och se så jag verkligen
får min kur imorgon.

När jag startar telefonen kring 15:00 igen så fick ja sms av "telefon" eller va
de bli för dom som försökt ringa, 5 samtal av Jonas, 7 av Jessica och 3 av mamma..
Hoppsan.

Både mamma och Jessica hade varit hit och plingat på dörren men jag sov
för tungt så jag vaknade inte. Gick och la mig samtidigt som Leon idag..

Men de är ju som vanligt. Vanliga fall så har man jobb eller så är det något annat
ivägen när någon vill hälsa på.

Men de blev iaf bestämt att Jessica och Saga ska komma hit någon dag under veckan.

Käkade middag strax efter fem. Köttfärssås och makaroner.
Sen hoppade Leon i badet, satt och höll honom sällskap. Jonas vilade maten en stund
innan han for iväg.

Nu sover lilleman och jag vet inte vad jag ska hitta på. Diska bort skulle man ha gjort
iallafall.



Min bästa halva, kommer hem 3 Januari. Saknar Saknar Saknar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0