Julen är över.

Funderar på att ta bort allt pynt idag och byta
alla gardiner. Nu är det ju över och jag brukar
ändå ta bort allt pynt innan nyår så :)

Hade en hel mysig dag i Torrböle. Kom dit på torsdagen
kring 17:00. Började stöka fram mat, skinkan in i ugnen
osv. Käkade, spelade spel och lyssnade på musik.
Hamnade i en minst sagt konstig situation men det löste
sig gallant i slutändan :) Sen gick vi i säng vid 1 tiden.
Somnade direkt. Leon vaknade sen 08:30, skickade ner han
till pappa. Jag och Jonas låg kvar i sängen och hörde hur dom
pratade och städade fram fika.

Gick ner och fikade och sen for vi ner till lillstugan för att duscha
och göra oss klara. Lunch hos farmor och farfar.
For upp till pappa igen efter det så öppnade vi julklappar där.

Va hemma i Nordmaling vid 16:00 då började mamma med maten och jag
städade upp allt från Torrböle. Åt mat igen och sen gjorde Jonas sig i
ordning för att gå tomte. Leon blev så rädd när han kom. Dom två första
paketen fick jag hämta åt honom med sen sprang han själv och sa tack för
varje paket han hämtade. :)

När alla paket var slut frågade tomten om Leon hade några tuttar till tomten
och Leon stod och höll i påsen med alla tuttar.. Man såg att han verkligen tyckte
att det var jobbigt att lämna ifrån sig dom men tillslut så gick det bra och då kom
tomten in med ett paket till. Då fick han sin bil och blev jätte nöjd.
Trodde natten skulle bli fruktansvärd men han har sovit hela natten! :)

Mamma och Lars for hem kring 19:30.
Sen la vi Leon 20:30. Själv gick vi och
la oss direkt efter Leon! Var hur trötta som
hellst, men då fastade vi framför en film som
vi såg på ett bra tag innan vi somnade. :P

Ja vad fick jag i julklapp då..

.Hackman stekpanna
.Marilyn muggar
.Pengar
.Presentkort på olika ställen
.Lakan
.Örngott
.Filt
.Tomte
.Snögubbe till julgranen i silver
.Kaffekokare
.Dusch grejer
.Duk
.Almanacka bok
.Böcker
tro de va allt :) är super nöjd och glad över alla grejer iaf :)

Sen fick Leon hur mkt bilar som helst.
En tågbana.
Köket vi köpte åt honom.
Bobby car:en och släpet.
Kläder.
Presentkort och pengar.

Idag är jag sugen på att fara in och shoppa!
Men det lär nog inte bli idag. Det kommer va så
sjukt mkt folk så jag vet inte om vi ska ta det
någon annan dag istället ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0