Klarade det !

Trött och less efter dagen.
Träffade som sagt ssk;an 15:00. Trodde vi bara skulle gå
igenom pärmen och sen göra provet någon annan dag som
jag förstått det på henne. Men det gjorde jag idag och fick
hela 26/26 på provet så ikväll ha ja haft deligering för första
gången. Kändes hur skönt som helst och utan några som helst
konstigheter :)

Imorgon vet jag inte vad vi ska roa oss med. Det är ingen 15timmars
på dagis den här veckan.. Men något blir det ju alltid.

Nä nu pallar jag inte att vara vaken längre. sjukligt trött.

Uppdaterar imorrn!

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va roligt emma! :) grattis

2010-12-28 @ 12:53:21
URL: http://jennynyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0