Måndag 20 December

Klev upp strax innan sju imorse. Skulle ta en dusch men
det kom aldrig något varmvatten så ner i källarn och fylla på
med pellets.

Drog mössan över skallen och lämnade lilleman på dagis.
Jäklarns va de blåste och snöade.. Tar aldrig slut. Minns inte
när vi hade så här mkt snö sist.

När jag kom hem därifrån så kollade jag varmvattnet igen. Fortfarande
kallt.. Så jag tog fram en mega gryta och kokade upp varmvatten helt enkelt.
Snabbt va de gjort. Kastade i lite smet i håret och sen gick jag ut igen.

Strax efter jag kom hem så kom jag på att jag skulle gått på Näslunds och köpt
deras supergoda franska. Tvekade länge innan jag väl tog mig ut. Var verkligen
inget ute väder idag. Men jag traskade på till konsum. Köpte nå pålägg, mjöl och
grädde och sen vidare till Näslunds. Självklart är brödet redan slut då klockan är
12.. Suck.. Men men men. Då hade dom exakt likadana frallor så de fick bli sånna ist.

Efter det så for jag på dagis. Var en timma tidig men ville inte komma hem och sen
måsta ge mig ut direkt efter det så jag plockade upp honom och gick hemåt.

Han fick välling och somnade direkt. Själv gjorde jag varm choklad och tog fram
fika. Sen kröp jag ner i soffan framför en film men såg bara halva sen kröp jag ner
i sängen med en hemsk huvudvärk och somnade efter en stund.

Jonas har varit hemma idag. Blir nog hemma imorgon också. Tro han har varit på benen
i 2minuter under hela dagen.

Imorgon jobbar jag kväll. Hoppas innerligt att jag känner mig bättre tills dess.
Denna huvudvärk... Eller om allt från magsjukan inte lagt sig riktigt ännu. Har ingen
aning men ngt är det ju iallafall.

Nu ska jag sätta mig och leka med Leon en stund som jag lovat innan han ska krypa
i säng.

Imorrn får jag tillbaka min älskade dator. <3 spela spela speeeela.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0