Måndag

Rackarns va effektiv jag är idag!

Leon har vaknat 5gånger i natt. Har precis blivit människa igen...

Kändes skönt att lämna av honom på dagis så man hinner med
något idag vilket jag har gjort. Ringt en massa samtal.

Ringde först till Kungfoto ang blanketten som jag slarvat bort
som man måste fylla i för att få korten som dom varit och tagit på Leon.

Sen ringde jag Arbetsförmedlingen om ett möte så jag kan fylla i mitt papper
om pengar. Har tid hos henne redan 11:30.

Sen har jag försökt ringa en tjej ang ensamvårdnad så jag kan få skicka in
papperet. Fortsätter ringa iaf.

Ringde precis till Sax och Fön. Har tid hos Sandra på torsdag för klippning
och göra slingor. Hade faktiskt tänkt va lite crazy den här gången...
Funderar på en typ av tuppkam. Går som inte att förklara men ah få se om
det bli det eller ej. Funderade även på att klippa lugg igen och givetvis toppa.
Få se hur de blir :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för mötet på AF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0