Snart klart.

Nu är jag snart klar med all städning.
Blommorna har blivid duschade, mattorna har fått hänga ute,
dammsugat och skurat golven, dammtorkat och plockat undan.
Nu återstår bara lite disk och att vika upp dom 3 fulla tvättkorgarna.
Men det mesta är sängkläder som Jonas får hjälpa mig med :)

Kom på att jag lovat för lääänge sen att lägga upp bilder på hur det blev
i hallen och det hade jag tänkt göra nu då :)











Tycker det ser riktigt bra ut än fast det är lite kvar att göra :)

Hängt upp plåskylten jag köpte igår med.



Gillar den skarpt ;)



Och en bild till Irländarna :)



Nä dags för sista rycket..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gu va tjusigt du ha gjort i hallen å trappen emma! :) riktigt fint!

2010-12-22 @ 22:16:56
URL: http://jennynyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0