Söndag 5 Dec

Tjoho!

Jobbat klart för en timme sedan. Fick en julklapp av Carina!
Blev super förvånad. Har försökt känna vad det kan va men
det känns så konstigt så jag har ingen aning :)

Jonas och Leon kom och hämtade mig idag. Dom va så söt som
satt å vinkade i bilen när jag kom ut :)

Nu sover lilleman. Jonas och Magnus har farit på en premiär tripp
me skotrarna.

Sen blir det ju grötfesten och mot kvällen vet jag inte vad som
väntar...

Nä nu tro jag att det blir en film och mysa ner sig i soffan så länge :)


Saknar min Alexandra <3

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: ja linnet finns kvar :) har du någon mail som jag kan maila kontonumret till?

2010-12-05 @ 15:47:47
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0