Fredag !

Den här veckan har verkligen gått långsamt.
Har haft två otroligt jobbiga dagar med Leon och
jag tror det blir den tredje dagen idag. Morgonen
har inte varit någon bra start på dagen. Känner mig
verkligen less, slut på energi.
Peppar inför jobb imorgon och på söndag. 12-21:30
på Lugnet.

Igår ringde jag och Addi till Face, ett spa i Umeå och
bokade tid. Fredag nästa vecka, 26nov kl 11:45 har jag
tid för New mom behandling.
Addi har tid kl 12 för vaxning.
Ser verkligen framemot att göra detta. Ska bli spännande
om det blir något resultat.

"Uppstramande behandling som återställer hudens struktur och
fasthet efter graviditet ca 75min.
Aroma välkomnande, helkroppspeeling, fuktinpackning, skalpmassage,
och en helkroppsmassage i uppstramande kroppslotion.
Har du fått bristningar behandlar vi även detta."

Ska iallafall bli väldigt spännande må jag säga!

På måndag ska jag in till stan med mamma också. Hon ska på lassa
och jag ska kolla på några tavlor som jag fått tips om. Kanske får dom följa
med hem och då blir det att göra om hela sovrummet!

Ikväll blir det nog bara lugnt för våran det. Funderar på att överraska Jonas med
någon god middag. Någon köttbit och gratäng kanske.
Sen blir det väl någon film och sedan dags att krypa ner.

Blir nog ingen uppdatering under helgen eftersom jag jobbar så sena kvällar.
Men på måndag så ska det väl komma upp något nytt. Få väl se om de blir dom
där tavlorna eller inte. Hörs va riktigt snygga och stooooora!



Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0