Lördag ♥

Haft en mysig dag på stan med älskling idag.
Pappa ställde upp som barnvakt.
Var snäll mot plånkan idag så det blev bara en
rakaparat så jag kan klippa Leon och Jonas.
Samt en film som vi ska se ikväll.



Taggad till tusen på filmkväll me gotta! :)

Hade egentligen tänkt tillbringa min kväll på glöggafton i
Brattfors men så blev det icket. Av många anledningar.
Kanske nästa år :)

Igår hade jag och älsklings Addi en härlig dag på stan.
Hittade överdel till Leon som han ska ha på jul också! Rackarns
så nöjd jag blev. Och en del andra grejer också.

massagen var superskön. har dock en heldel problem med min högra
halva av ryggen. Gjorde ont någon så fruktansvärt och bad henne ta
lite försiktigare och när jag sagt det typ 3gånger så sa hon att hon knappt
nuddade vid ryggen. Ont ont ont gjorde det iallafall. Fast jag är fullt medveten
om att jag lägger allt slit på min högra sida. Vad det gäller allt. Har värk i mitt
högra ben också men inte de andra.. aja.. Skönt var det då iallafall.

Huuur tuff som helst me slips och nitar. och bak är det en döskalle :)






Sen var vi på middag i Hörnsjö på fredagkvälln. Mysigt.

Nu ligger lilleman och sover, Jonas är nog hemma strax. Han har
varit iväg och skjutsat pappa på nått kalas. Sen blir det mys framför
tv´n :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Ja, de finns kvar så det går så bra! :)

Det blir 40kr+20kr+ 42kr frakt = 100kr sammanlagt. Hur låter detta?

MVH Sofia



(maila gärna till: [email protected] , det är nog enklare)

2010-11-27 @ 19:31:09
URL: http://clothesshoesbags.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej!

OK, så 100kr.

913 590 458-0

8381-6

Swedbank! :)

Skriv att det är kjol & linne så att jag vet! :P

Bifoga din adress också! Och skriv när du satt in pengarna så går jag in och kollar :)

Skickar paketet såfort pengarna kommit! =)

MVH Sofia

(du behöver ju inte publicera den här kommentaren sen ;) )

2010-11-27 @ 23:05:55
URL: http://clothesshoesbags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0