Måndag 1 Nov

Jobbat lördag söndag och idag.
Rena straffet att jobba måndag efter en jobbhelg
men känns skönt att det är gjort.
Haft en förvånadsvärt trevlig helg på jobbet :)

Idag gick jag nog den raskaste promenaden någon sin..
Från jobbet och hem för att så snabbt som möjligt se om
mitt spel kommit men icket.. Imorgon måste det bara komma..

Somnade framför tvn istället men folk har en förmåga att ringa
när man sover så det blev inte så långvarigt.. :P

Har varit på middag hos pappa idag.. Smakade inte bra någonstans..
Rotmos och fläsklägg. huga...
Fick soppatorsk på väg dit så vi stannade för att tanka ur dunken strax
innan Brattfors men då svek batteriet så vi fick ringa efter hjälp.
Lyckades dessutom putta bussen en bit. Epa flachbacks haha..

Imorgon ska jag sola efter att jag lämnat lilleman på dagis. Sköönt!

Har hittat två par skor som jag vill beställa. Men ska vänta en stund till
innan jag beställer dom för nu hade jag tänkt beställa Leons julklappar innan
jag lägger igen datorn. Prio nr 1 iaf.. :) Längtar tills jag får se hans min när han
öppnar sina julklappar i år. Förra julen var han så trött när det var dags för att
öppna..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0