Onsdag 24 Nov

2 dagar kvar till spa !

26 dagar kvar till något mkt spännande !

30 dagar kvar till Jul !


Hmm vars ska man börja...

Blev ingen sväng med mamma till stan i måndags men Addi
är ju som alltid, en bra trotjänare. Hon hakade på så vi
for fört in en sväng till centrum. Sen blev det ersboda och ÖoB.

Köpte;
.Underställ till Leon
.Sex and the city 2
.Smink
.Saw 5 och Saw 6, som någon har "lånat" på livstid.
.Mössa
.Långkallingar till Jonas
.Plastbackar till garaget

De va väl allt tror jag.

På fredag när vi ska fara in på Spa ska jag köpa en jacka som jag
hittade i måndags. Ååååååh så sjukt snygg den var!
Ska lägga ut en bild på den här då!

Igår fick ja även ett paket till Konsum. Ett par skateskor.
Helvita. Men det funkar ju bra på vintern!

Är fortfarande sjuk.. Orkar inte. Men idag kan jag prata någolunda.
Ska ringa och byta behandling på Face snart.
Ska ta en helkroppsmassage/muskelmassage ist.
Måste få bort mina knutar i ryggen. Dom är måånga.

Sen fick jag reda på en sak också. Men det ska jag berätta den 20Dec.

Nu ligger jag i soffan och lyssnar på min nybrända cd och väntar på att
Jessica och My ska komma hit en stund :)




Baby, without you, I´m nothing
I´m so lost, hug me, then tell me
how ugly I am, but that you´ll
always love me .


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tok, inte är de 24 dagar kvar till jul de är ju 30 :) åsså glömde du att skriva 40 dagar tills älsklings gumman kommer hem :D haha.

Gick de bra att byta behandling? :)

Miss you!

2010-11-24 @ 16:28:32
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/
Postat av: Millsan

Okej sätt in 90:- på 90221199812 Länsförsäkringar :)

Så skulle jag vilja ha din adress:)

2010-11-24 @ 20:26:37
URL: http://notfoundonelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0