28 Okt

Nu var det riktigt länge sedan jag uppdaterade i bloggen.
Har haft en massa annat för mig helt enkelt..

Jag som trodde att jag målat klart i hallen hade fel..
Glömde totalt bort det lilla taket åvanför ytterdörren och
det så nu har jag målat dom men ska på med ett sista varv.

Hittat igen min nyckeknippa också. Har varit borta i flera
veckor.. Frågat Leon vars dom är men han har väl glömt
bort vars han lagt dom så av en slump hittade jag dom i en
kruka! Jag som började bli rädd för att han kastat bort dom..
Har nyckeln hit hem, lägenheten och hem till mamma på den
så jag blev överlycklig!

Hängt upp hatthylla på nytapetserade väggen och det blev
kanon bra. Måste verkligen ta en bild så ni får se hur snyggt
det blev!

I måndags var jag och mamma till umeå. Hon hade läkarbesök
och jag följde bara med för sällskap och lite shopping ;)
Hittade bla kläder till Leon, underkläder till mig och Jonas, blommor,
en jätte snygg James Dean tavla, och självklart en massa krimskrams..
Fann även en vinterjacka som jag vill ha, och ett par skor. 2000kr senare..
Får bli nästa månad.

I tisdags la jag och Addi upp ett tränings schema för 3dagar i veckan.
Var ute och Joggade med henne i tisdagskväll och igår joggade jag och Maria
en ganska lång sträcka. Skönt men det känns att man inte är van det.
Solade även igår, hade tänkt sola varje onsdag och söndag. Love it!

Bemanningen ringde igår och frågade om jag kunde jobba ons tors och fre,
har redan lördag och söndag men då har Leon feber så det sket sig. Var verkligen
sugen på att få komma ut och jobba. men då fick jag måndagen istället så jag
jobba lör,sön och mån.
Ringde precis upp till bemanningen och sa att jag ville jobba imorgon om det kom
något.

Idag ska jag egna mig åt städning städning städning. Behövs verkligen.
Ska städa toan, köket och skura hela huset.
Sen drar jag sista varven med penseln, hoppas jag..

Fick hem min efterlängtade tröja i början av veckan med!
Älskar den!


Innan vi for ut och sprang :)


Leon är på mega dåligt humör idag.. Vägrar att sova gör han också..
Men nu ska jag nog ta tag i städningen så kanske jag får han till att
hjälpa till..

Hanä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0