Go morrn!

Leon kom in nu vid 06:30.. Något seg känner jag mig men
nu börjar de ordna upp sig!

Lilleman har hunnit fika och kikar på en film nu medans jag
ska kolla klart datorn och börja göra oss i ordning för dagis
och jag ska till körskolan.
Ha körning 10-12 men det kändes drygt att gå hem för den lilla
stunden så jag ska sätta mig me pärmarna och göra ett nytt försök!

Teorin gick väl bra igår.. Va på halv dåligt humör hela eftermiddagen
och kvällen så jag var väl inte på hugget direkt men jag var där iallafall..
Jonas fick mig på bättre humör när jag kom hem sen. Såg big brother och
så där. Det var full fart på bebis så han la handen på magen och fick sig
en riktigt ordentlig spark så handen flög upp en bit.. Haha han blev så chockad :P

Nu äre bara Addi gumman som inte ha fått känna nån spark än men de ska väl inte
va långt bort. De är ju som vanligt när man säger att de sparkar till någon annan och
då dom lägger dit handen så slutar det direkt. :P

Sen kom Addi och hämtade mig så vi skulle tvär planera lite. Ska ringa Tompa på
Ume skinart idag och höra om jag kan få en tid fast jag är gravid. Hoppas det ska gå bra!
Då hade jag och Addi tänkt fara dit i slutet av månaden men vi säger inte vad vi ska göra
för något förens de är gjort! :) Hoppas hoppas de går bra!

Sen ska jag köpa dom sista tapeterna till sovrummet någon gång vid löning så ska baby
få göra klart där inne. Kommer nog bli toppen fint!

Nä kolla nå bloggar och sen göra sig klar då!

Hörs senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0