Tisdag

Igår hade jag halkbanan och rackarns så roligt det var!
Nu är det bara teorin som tiden ska läggas på.
Hade tänkt sitta på körskolan idag men har knappt sovit
något i natt. Haft ont i magen så jag har fått va uppe några
gånger. Tro de var smörgåstårtan vi käkade igår. Kanske var
något jag inte tålde. Men värmde rispåsen och la över magen
så då kunde jag äntligen somna.

Är dötrött idag så jag ska lägga mig och vila ca 45min hade jag
tänkt.

Lämnade bara Leon på dagis imorse och kikade in hos barnmorskan
en sväng. Ska få pencilin idag men kunde inte hämta ut de före 16:00.

Bemanningen har ringt 3gånger idag så nu har jag bokat upp mig på
lite jobb. Känns helt galet att jag snart ska sluta jobba. Få se om jag
pallar att jobba dom sista veckorna. Känns som att Juli nästan var lite
väl nära. Känner av ett 5timmars pass mer än vanligt nu redan så vi
får väl se.. Skulle iaf ha köpt ett stödbälte så tror jag att det kommer
hjälpa en hel del.

Nu ska jag vila en stund och sedan hämta Leon. Tro Addi skulle kika förbi
idag med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0