Tisdag 5 April

Precis lagt lilleman så han ska få vila en stund.
Blev så sent idag men någon halvtimma skadar aldrig.

Har suttit med teoriläxan men har ingen ro i kroppen alls
och ingenting verkar fastna idag. Får knappt in i huvet vad
jag läser för fråga..

Annars idag så har jag bara umgåtts med Jessica kusin.
Hon kom strax efter nio imorse så vi har hunnit med några
kaffe koppar, spelat kort och surrat en massa.
Sen for vi en sväng till Jimmy och sedan släppte hon av mig
på dagis så hämtade jag hem Leon.

Var som sagt till barnmorskan igår och det såg bra ut. Mätte
magen och lyssnade på hjärtljuden från bebben för första gången.
Mkt mysigt!
Tycker dock att det är väldigt otäckt med stick i fingret och det
kommer jag nog aldrig att komma ifrån.
Nästa gång ska jag lämna dom sista rören blod så det blir en vanlig
provtagning i armen som jag inte alls tycker är nå otäckt konstigt nog.
Sedan skulle jag få lite papper som jag ska göra i ordning inför förlossningen.
Nu kändes de nästan tvär nära dit... 16veckor kvar.. Det går nog ganska fort.

Hade körning kl 12 igår, panikbromsningen.. Var ganska skojigt. Skulle pallnita
i 40 och 80, fick gissa innan hur lång bromssträckan skulle bli och jag var verkligen
helt ute och cyklade. Gissade på en meter i 40, det blev fem meter. Och 15meter i 80.
Tänkt om de skulle springa ut en unge. Då skulle man ju aldrig hinna.. Otäckt.
Men det var mkt som fick mig en tankeställare.

Imorgon väntar dubbellektion. Har glömt bort va det var för någon som skulle göras
då...

Bemanningen har ringt idag så jag har fått lite mera jobb. Mkt välbehövligt.
Ska ju trots allt inte jobba så länge till så nu vill jag egentligen inte göra något annat
än jobba. Men just nu går körkortet i första hand. Vill inte att det ska bli en sån långdragen
grej så man tappar peppen.

Jobbar ingenting den här veckan för jag har bokat in grejer varenda dag men nästa
vecka är det dags igen.

Nu måste jag köra igång med middagen och sedan väntar teorikurs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0