Torsdag

Morrn morrn!

Klockan är över 8 och Leon sover än! Det var länge sedan
han sov så här länge! Ska väcka han om någon halvtimma
så att han hinner fika innan Jonte ska hämta honom.

Ikväll ska vi fara och lämna Leon hos morfar så han ska få
sova där eftersom det är begravning för min morfar imorgon.
Leon skulle få följa med på morfars jobb och kolla på skogsmaskiner
så det lär han nog gilla!

Tagga körskolan mest hela dagen idag då.. Kommer att sitta till kl 12
och sedan luncha med Addi en timma sen tillbaka en stund igen.

Igår hade jag gått 24 hela veckor och gåt alltså idag in i vecka 25.
24+1. Uppdaterar med bild och text sen!

Nä nu ska jag kolla klart på datorn och sedan väcka lilleman!

Önska mig lycka till idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0