40+6

Ingen bebbe ännu.. Jag kräks åt det här snart..
Är på så dåligt humör så det finns inte. Orkar inte träffa
någon just nu och att bara svara i telefon tar nästan emot
för man vet ändå vad folk ska fråga.
Rastlös till tusen. Nu längtar jag faktiskt efter den störda
nattsömnen. Konstigt nog.. Men nu är jag alldeles för övervänt.

Imorgon får vi se vad BM säger.. Ska bli spännande..

I helgen har vi tagit det ganska så lugnt.. Igår var vi in allihop
till stan, Jag, Jonas och Leon, Simon och Cicci samt Gerd för att
hälsa på Leif. Blev kvar där bra länge. Var verkligen ett fint ställe!
Ska dit någon dag till veckan också är det tänkt.
Kvällen tillbringades framför tvn.. Somnade dock ganska sent..

Idag då.. Ska strax starta en maskin, sedan ska vi ner på Ica och posta
några paket och handla lite smått. Kasta lite grejer på återvinningen och
sedan blir det nå städning.

Nu blir det fika och sedan köra igång med dagens planer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0