Fredag

Godmorgon! Eller nästan iallafall...

Igår blev det några timmar på stan i Övik. Hittade en sjukt
snygg döskalle scarf som passar som handen i handsken till
min skinnjacka och sedan blev det två toppar som jag föll
för direkt! Ska lägga ut bild senare.

Stannade av och tog en kaffe medans Levis skulle käka och
sedan började det luta mot hemfärd.

Inte ett enda gnäll ljud från Levis på hela dagen. Han var så
otroligt lugn och snäll! Aoife hittade dock ingenting så jag lovade
att vi skulle ta en sväng på Häggans idag.

Annica från BVC var även förbi igår och vi satt och surrade en bra
stund. Bla om Leon, att ha fått ett syskon, hur allting funkar osv.
Fick lite bra tips för att avleda Leon från tjuvnyp och dumma grejer
på lillebror men som inte slutar i att man bara skäller. Kändes riktigt
skönt att ventilera sig lite..

Levis vägde vid födseln 3815g, när han var fyra dagar vägde han 3695g
och igår vägde han 3860g så det går framåt. Fick dock ingen läng eller
homf på honom eftersom hon glömt mätgrejerna. Men jag får väl kila in
på någon drop in på tisdag.

Idag blir det en promenad med Aoife och barnen, sedan ska vi kila in på
Näslunds och sedan på Häggan. Får se vad resten av dagen har att erbjuda. :)

Har bestämt alla namn åt lilleman nu också.
Han skall heta
Levis Love Jonas och sen fick han Eriksson som efternamn.
Blir mkt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0