Onsdag

Var och lämnade lilleman på dagis imorse.. sen som vanligt..
Bilen fick för första gången stå nu när jag skulle till dagis den här
veckan, har blivit en dum vana men det känns samtidigt alldeles för
onödigt när det ändå är så pass nära...
Fick hjälp med att styra vagnen av Leon också, han är så duktig som
orkar gå hela vägen dit utan nå gnäll om att man ska bära honom..

När vi väl var där så ville han inte att jag skulle fara och det finns
verkligen inge värre än när man lämnar och dom blir ledsen.
Han började inte grina som tur va men kramade fast sig i mitt ben och
ville följa med hem igen eller att jag skulle vara kvar men tillslut så hittade
han något intressant att leka med så jag fick smita iväg. :)

Kom hem och åt frukost, satte mig vid datorn och ringde några samtal.
Bokade bla klipptid så den 20sep ska jag äntligen fixa till håret, fick tag
i UllaMay för massage men det var lång väntetid så den 11/10 har jag fått
tid hos henne.
Levis sov som en stock nästan två timmar i vagnen så då får man väl passa
på att ringa och göra bort sånna grejer. :)

Kilade över till Nina när han hade vaknat, blev kaffe och en massa surr. :)

Kom hem för någon timma sedan och Levis har ätit och somnat om.
Tro jag ska ta tag i att vika tvätten nu och sedan bara ta det lugnt..



SAKNAR DEN TIDEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0