Onsdag

Haft huvudvärk sedan igårkväll och den har ännu inte velat släppa.
Det lär med andra ord bli en ganska lugn dag för oss..

Ska iväg på återvinningen om en stund och tvär handla några delar
medans vi är ute. Sen måste jag dra en repa med dammsugarn och
städa toan. SEN ska jag ta det lugnt.

Lilleman är på bra humör, leker med lego. Kom in till mig kring 07:30
imorse och såg på barntv.

Ikväll ska vi ha en riktig myskväll framför tv´n. Äta lite gott och bara
mysa! Det ser jag fram emot :)

Till helgen ska vi äntligen kolla igenom min bil, om inte bebben valt att
komma ut innan/under helgen. Bromsarna skulle Jonas kika på och sedan
en snabb titt om det är ngt mer som behöver göras innan bes. Ska bli skönt
att ha en egen bil än fast det alltid finns tillgång till någon utav bilarna här
hemma. :)

Nä en dusch och sedan fara och kasta grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0