Sjuklingar

Förkylningen och febern har landat hos oss..
Levis har dock sån tur som är frisk :) Leon har hosta
och lite snorig men har klarat sig från febern..
Jonas har varit hemma från jobbet både igår och
idag, verkar inte bli någon större förbättring heller..
Min feber har försvunnit men har en hel del hosta istället..

Men dom flesta verkar vara förkylda nu så det är väl bara
att ta smällen då..

Hämtade Leon från dagis 13:30, hann nästan bara komma innanför
dörren så hade han slocknat på soffan.. Ska snart väcka upp honom..

Jonas och Levis har kurat ner sig i sängen och själv har jag fastnat här
framför datorn..

Bytt dag nu när Leon ska fara till sin pappa, det blir onsdagar efter dagis samt
söndagar 9-19 så det tror jag blir toppen bra. Blir inte så långt hopp emellan heller..

Börjat fundera på vad jag ska köpa för overall till Leon också.. redan.. Men det känns
som att vintern snart är här.. Tror jag ska prova didriksons i år. Provat Polarn och Pyret
men tycker inte alls att kläderna var varken slitstarka eller varma.
Blir bra sen att Levis kan ha kläderna också, om man hittar ngt märke som håller bra vill säga.

Hittade dessa som jag fastnade för men lutar mer mot den svart/röda.




Nu ska jag duscha håret och börja göra mig klar för att hoppa i säng på nån timma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0