Torsdag

Igårkväll fick jag en barnfri stund så jag gav Levis mat och
kilade över till grannen. Riktigt mys! Jonas såg lättad ut när
jag kom hem igen. Lilleman hade hållit igång ganska mkt så
medans han fick mat somnade Jonas som en stock! :)

Natten har varit riktigt bra. Levis somnade vid 00:15 och vaknade
06:30. Leon kom in och såg på barntv medans lilleman åt och sedan
somnade han om igen till 10:30. Underbara unge!

Smsade Nina att dom kunde komma förbi så strax efter 09:00 kom
dom hit och ungarna har hållit igång riktigt friskt! Käkade lunch och
sedan gick vi ut på promenad. Handlade och sedan gick vi o satte oss
på en bänk å surrade. Traskade hemåt och var väl hemma kring 14:00.

Jessica S kom förbi och snusade på Levis. Fick även ett par jeans och en
skjorta. Mkt fint! :)

Nu håller jag på med middagen, Leon har somnat på mattan inne i tvrummet
framför en film, Levis ligger i babysittern och kikar på leksakerna som hänger :)

Imorrn ska Leon få sova hos morfar och Jonas ska fara till Stockholm. Känns
mängda tråkigt vill jag lova! Men som tur är kommer han hem på Lördag igen..

Nä nu ska jag börja duka. Ha d!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0