Vecka 41

(41+0) v 42.

Besöket hos BM idag gick bra.
Jag har fått tid för bedömning i stan på måndag morgon och ev
kommer jag att sättas igång direkt efter bedömningen så väskan
skulle vi ha med oss.
Jag var 2cm öppen och livmodertappen har mjuknat helt och är
så mogen den kan bli, huvudet var fixerat (förra besöket ruckbart)
och kroppen hade nu lagt till sig (låg lite på sidan sist).

Blev erbjuden att prova något för att reta upp det hela så det ev kan
komma igång så hon gjorde nått under gynundersökningen som gjorde
nå så mycke gräsligt ont. Hoppas att det kom till någon nytta bara.

Efter att jag och lilleman var klar hos BM så for vi hem och åt lunch.
Sedan blev det en sväng till Häggan, hittade present åt Lars så vi for
dit efteråt.

Blev smörgåstårta. Låg och drog mig ute på altanen en bra stund och
sedan fick jag och Lars för oss att vi skulle spela tvspel. Gudarns va dålig
humör vi vart på när det blev game over hela tiden och man fick börja om igen :P

När vi kom hem igen så har vi tre varit ute på en riktigt rask promenad. Super skönt!

Ska alldeles strax städa lite i köket, kirra nå kvällsfika och sedan ta en dusch.



Bilden är tagen idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0