Då var julhelgen gjord!

Haft en härlig helg med släkt och vänner, dock ganska
mycke stress fram och tillbaka men nu är det gjort.

På lördagmorgon for vi till Torrböle och var hos pappa tills
kl 16:00 ungefär, käkade god mat och öppnade paket.
Blev en snabbis ner till farmor och farfar också innan vi
rullade hemåt.

Väl hemma så kom mamma och Lars, Simon och Cicci.
Började med maten och efter det var bortgjort så satt vi
och surrade en stund innan tomten simon skulle komma :)
Leon gick och öppnade dörren och utbrast "Nej! Jag vill inte!"
han var inte alls så taggad och ganska rädd för honom men han
var sjukt trött också.
Efter en stund gick det bra. Men han fick så galet mkt paket så
efter en stund så sa han "Nu orkar jag inte öppna nå mer paket"
så jag fick öppna några åt honom.

Efter julklappsöppningen så fick Leon hoppa i säng, vi andra satte
oss i soffan och pratade, kikade på Solsidan och lite sådant :)

På söndagen for vi in till stan på mellandagsrean för att köpa en tv
men vi kom in försent så dom me bra erbjudande var redan slut.
Rullade hemåt och gjorde väl inte allt för mkt.
Annie kom förbi på kvällen och vi tog några öl tillsammans.
Sedan gick vi Över till Nina och drack lite där. Skulle sedan gå till Oasen
men det var utsålt så det blev inget av.

Igår måndag for vi in till stan igen. Jag och Cicci gick på stan och Simon o
Jonas for ut på Biltema och Jula. Fyndade kläder till ungarna, jeans till mig,
nya stolsdynor och lite sådant. :)

På en stund ska jag fara ut till Häggan och inhandla jackan och byxorna jag
hade sett. Leon är inte så taggad så vi får väl se om jag tar mig iväg eller inte..



Levis fick en gåstol av mormor och lars. helnöjd :)


Påväg hem från rean ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0