Fredag

Nu är julafton riktigt nära!! Kan knappt fatta det.
Ska bli så roligt när tomten kommer hit och få se
Leon´s reaktion. Tomten har varit på dagis i onsdags
så när jag sa till honom att tomten kommer imorgon så
lät han jätte förvånad och sa jaha ska han komma igen :)

Igår bestämde jag mig för att fara till Jessica i Baggård och
överraska henne på födelsedagen. For och inhandlade en
blommgrupp och sedan rullade vi dit.
Tycker inte alls om deras backe så jag tog med mig vagnen
och lämnade kvar bussen innan man kör ner för den första
backen. Glad är jag för det för de var riktigt halkigt.
Drack kaffe och fikade nå nygjorda kakor som hon bakat och
sedan spelade vi självklart lite kort med :) Jag och ungarna
började gå tillbaka till bilen strax innan 15:00.
Då hade det hunnit bli ruskigt kallt. -15 om jag inte minns fel..

När vi kom hem igen så kokade jag nå ägg, rostade mackor och
värmde gröt tills Jonas kom hem. Det var gott!

Fick mina superfina gardiner igår med. Vill he upp dom nu på en gång!
Men jag får hålla mig tills söndag...

Nä nu ska vi köra igång med en riktig storstädning för det la vi åt sidan igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0