Fredag

Precis hemkommen från några ärenden.
Har hämtat nyckeln till församlingsgården
och en sväng på konsum.

Lilleman ligger ute i vagnen och sover.
Leon kikar på film och jag ska börja planera
för hur vi ska göra med dukning och allt..
Vi ska ju dit ikv och göra allting klart..

Ska prova en ny maträtt ikväll som jag komme
på själv idag. Spännande. Hoppas de blir ätbart
iallafall :P

Känner mig nervös inför imorgon. Men man får
tänka på att det är våran dag och sedan göra den
till så bra som möjligt. Det blir nog bra ändå.

Bemanningen ringde om jobb så på söndag ska jag
ut å jobba några timmar. Ska bli skönt. Samtidigt som
det känns lite nervöst :) Äh de blir nog trevligt!

Till veckan ska jag försöka ta mig ut på Häggan å se om
jag hittar något snyggt att ha på jul. Var riktigt länge sedan
jag var dit nu..

Nä nu ska jag avrunda. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0