Måndag

Då var det måndag igen... Jag har en fullspäckad
vecka framför mig...
Imorse var jag och lämnade Leon på dagis, gick och
postade några paket, tog en dusch när jag kom hem och
har fikat samt städat lite.

Ska hämta Leon om en liten stund och kl 14:00 kommer
prästen hit för att gå igenom dopet. Känns lite smådrygt
men det ska ju göras..

Vid 15:00 kommer Madde hit med barnen och sedan vid
17:00 kommer våra karlar hem så då blir det middag.
Blir jätte fullt inne i köket så barnen får äta först.
9stycken blir vi och det finns fyra vanliga stolar och en barnstol :P

Imorgon blir det en jätte tidig morgon för oss. Det är samling på dagis
07:15 !!!! Då sover en annan i vanligafall.. Menmen de är bara att he upp
sig.. Då blir det lucia tåg på dagis och sedan fika så det ska bli mysigt :)
Efter det så har jag samtal.

Onsdag blir som vanligt min och Levis slappar dag :)

Torsdag är det mammagruppen och efter det ska vi gå och hälsa på Carina.

På fredag ska jag hämta nyckeln till församlingsgården och på kvällen
ska vi dit och duka.

Lördag har vi dopet.

Det ska bli skönt när den här veckan är gjord!! :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Ååh, älskade bästa vän, jag saknar dig som ett tok!! Önskar du kunde bo granne med mig, så man fick komma över och känna din glädje precis när man ville!



Och det med uppdateringen, jag måste få klaga lite på din uppdatering faktist ;) KRAM!

2011-12-14 @ 19:50:47
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0