Måndag...

Det känns helt sjukt att du är borta.
Du var den första jag tänkte på när jag vaknade upp.
Tänkte först att allt bara hade varit en mardröm...
Förlåt för att jag svek dig, jag glömmer dig aldrig det vet du <3

Känner ingen vidare pepp eller ork för någonting just nu...
Tog en promenad till dagis och lämnade Leon. Jonas hade bussen idag
så vi fick gott promenera.. men va gör de..
Levis sover och jag har hamnat framför datorn.. Få se ifall den nya kommer
idag. Hoppas innerligt.

Imorgonbitti har jag samtal. De ska bli så sjukt skönt! Känner verkligen
att jag behöver prata med någon utomstående just nu. Om allt.. Jag är så
less på att dra skiten.

Nä idag ska jag inte göra ett smack. Bara tänka på gårdagen och försöka smälta
allting. Har knappt förstått det ännu. Är så tacksam att Jonas följde med mig när
jag skulle ta farväl och alla kramar och fina ord under gårdagen. Du är helt fantastisk
och jag är så himla glad att jag mött dig! <3

Nu blire ryggläge en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0