Onsdag

Har ganska ny klivit upp. Onsdagar är mina slappar
dagar. Lämnar Leon på dagis och sedan lägger jag
och Levis oss i sängen igen. Riktigt skönt!
Leon far ju till sin pappa idag så man har som inga
tider att passa.

Igår efter maten så fick jag sån huvudvärk så jag sa
till Jonas att jag skulle vila en liten stund bara.
Det var kring 17:00, vaknade av att det var så varmt
vid 20:30. Grattis! sovit alldeles för länge.
Hjärtat hade lämnat en lapp på mitt sängbord att han
lagt Leon och att han tagit med sig Levis till verkstan.
Det ska väl börjas i tid?

Hade jätte svårt att somna i natt eftersom jag fått sova
så länge. Kikade på klockan kring 00:30, då hörde jag Leon
i våran dörröppning och precis när jag satte mig upp började
han gå iväg. Hörde värsta dunsen i hallen så jag klev upp för
han brukar lägga sig i hallen och sova på mattan emellanåt.
Då sa han att det var en gubbe som kittlade han och att Leon
är arg på han. Huvva va otäckt! Det är ju bara några veckor sedan
han sa att det sprang en gubbe i hallen.
Samtidigt som dom börjar drömma mycke i den här åldern och Leon
som går ganska mkt i sömnen men ändå. Tkr det låter läskigt...

Har ju fått min nya dator. I måndags kom den.



Väldigt nöjd!

Nä nu ska jag spela lite och sedan får jag se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0