Äntligen

Nu äntligen är allting klart med vårdnaden.
Jag står nu skriven som vårdnadshavare för Leon.
Känns som en stor sten har lättat.
Tänker inte gå in på varför vi ändrat från gemensam vårdnad
men allting kommer att fortsätta va som vanligt, att Jonte har
Leon som vanligt när vi bestämmer dag. Tycker det är väldigt
viktigt för Leons skull att han får träffa sin pappa såklart!

Efter mötet kilade jag hem och surrade med pappa i telefon någon
halvtimma. Känns så konstigt när det är så lätt att prata om den
kommande bebisen och att han säger "barnen".
När han fick veta att jag väntade Leon bröts våran kontakt fram
till 8e månaden då han tog upp kontakten igen.
Men å andra sidan var jag 17år och väntade barn.. Visserligen inte
"så ung", om man gemför med 14-15år men ändå.
Nu har jag fått ordning på livet så det är en helt annan sak nu där
jag står. Men roligt att han ändå tkr att det ska bli roligt och pratar
om det :)

Har just bytt några ord med Addi i telefon. Hon jobbar.. Slutar när jag börjar
så vi ska träffas ikväll. Hon kommer och möter mig när jag slutat. Mysigt :)

Jaha nu då ? Försöker bli av med min envisa huvudvärk. Ska ta någon alvedon
och vila lite i sängen. Men först måste jag ringa optikern.
Dra en repa me dammsugarn innan jag går hemifrån skulle varit gjort med..



Min bästa <3 ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag älskar lyckliga slut :D eller början också ör den delen ;)

hahaha men snygg mössan! du är bäst :)

2011-02-23 @ 16:27:38
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0