Måndag 21 Februari

Vaknade 04:30 och kunde inte somna om. Nu är klockan 06:45
så det är ju inte lönt att börja fundera på att somna nu.

Det mesta av värken i kroppen har försvunnit vilket känns skönt.
Vaknar då ist med världens förkylning. Men hellre de än värken jag
hade igår..

Ringde till dagis kl 06 för att säga att jag inte jobbar idag och kommer
vanlig tid. Ingra problem.
Jonas ska få fara och lämna han idag så hinner jag göra mig klar innan
vi far till stan.
Hade tänkt lämna Nordmaling vid 09:30. Det brukar ju ta ett tag att hitta
inne på sjukhuset också :P

Sen blir det raka spåret hem, hämta upp Leon och då ska jag ta tag i en
massa tvätt som ska vikas. Mot kvällen ska jag färga mitt hår.
Annars bara lugnt :)

Uppdaterar sen med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0