Tisdag

Var och lämnade Leon strax efter halv nio imorse
och väntade sedan på att Konsum skulle öppna så jag
fick köpa nå fika.

Strax efter jag kom hem så kom Jessica kusin förbi.
Drack kaffe och surrade i någon timma.

Ringt och bokat tid för Elvis med. Han ska kastreras på fredag.
Veterinären kommer till djuraffärn så det blir lämpligt att gå
dit bara ist för att fara till Ava..
Kl nio har jag tid där men jag kom på att jag inte har någon transport
bur.. Men det löser sig nog..

Imorgonkväll ska jag jobba. Skulle eg behöva vila upp mig så förkylningen
försvinner men pengarna behövs ju så det blir till att bita ihop.

Hoppas på någon helg framöver..

Ikväll ska jag iaf färga håret. Var tänkt att jag och Addi skulle göra det
på varandra men det skulle inte hinnas med i veckan så jag får väl göra
de själv då :P

Har möte hos Sara imorgon med.. kl 09:00. Hoppas på att det ska gå smidigt..

Annars då.. Blir väl rätt lugnt under veckan.. Bara vila vila vila. Och jobb när det
behövs..

Ska snart kila iväg och hämta Leon. Då blir det väl en alvedon och vila en stund
efter han kommit hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0