Äntligen klar..

Vart mkt mer gjort än vad jag först hade tänkt mig.
Sytt upp gardiner och bytt i tre fönster.
Dammtorkat alla rum, dammsugat, skurat, bytt dukar,
hängt ut mattor, grejat med tvätt, duschat alla blommor
och lagt undan kläder som inte används längre.
Det tog ett bra tag men äntligen gjort!

Har kikat igenom Ikeas sida men fann inte så mkt mer som jag
vet att jag ska ha. Det följer ju ändå alltid med en massa annat
så jag får väl ta det på plats. :P

Väntar på att lilleman ska komma hem om en stund så blir det lite fart
här igen men skulle inte tro att han sovit så han blir nog inte uppe nå länge.

Imorrn har jag och Leon en lugn dag framför oss. Ska rensa bland hans leksaker
och göra plats åt dom nya grejerna. Rensa garderoben på sånt som är för litet och
plocka fram kläder i hans kommande storlek.

Tog första bilden på magen idag. Har tråkigt nog ingen bild från samma vecka när jag
väntade Leon. Hade varit roligt att gemföra och sådant :)

Vecka 16.


Hittade även en söt bild på Leon från förra veckan när han satt i
tvätt påsen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0