HEL MYSIG KVÄLL !

Hade jag med Alexandra igår.
Gick och mötte henne kring 18:30, for på Konsum och köpte
sjukt mkt godis. Tro vi köpte fyra påsar var. Hur gott som helst!
Sjöng singstar en snabb omgång.
Såg på en film som jag lyckats glömma bort namnet på men som
var riktigt bra. Efter det lyssnade vi på musik, surrade och satt
vid datorn.
Flirtade till mig en massage av Addi och gudarns så skönt det var.
Hon fick bort den värsta knuten jag hade också. Najs som bara den! :)

Fick även känna dom första rörelserna från bebben igår.
Små pickanden i sidan av magen som höll på i ca 10min.
Mysigt något. Nu längtar man bara efter lite starkare sparkar så Jonas
får känna :)
Han gör inget annat än att stryka och pussa mig på magen tror jag.
Sötast i allafall <3

Om en stund ska jag till BM så jag uppdaterar väl efter det hade jag tänkt. :)

Leon är på dagis och blir hämtad av sin pappa idag så jag har en ledig dag idag
så kommer han tillbaka ikväll :)

I helgen kommer Diana och Andreas på besök. Ska bli mysigt. Helt galet
att vi skämtade om att vi skulle skaffa barn samtidigt och nu ligger vi bara 5 veckor
emellan varann :)
Men på lördag är det kurs som gäller. Känner mig nervös men det kommer nog gå bra!

Ulla-maj massage ringde upp igår. lämnade ett meddelande på hennes mobil för över
en vecka sedan så jag hade tänkt ringa till Markus ist men glömde helt bort det så jag
fick tid hos Ulla nu den 31. Ska bli riktigt skönt att få bort alla spänningar och knutar.
Folk pratar så himla bra om henne. Sömnen ska tydligen bli mkt bättre med och det behövs!

Nu ska jag göra mig i ordning. Hör sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0