Måndag

Ny dryg vecka framför sig. Men den kommer nog att gå fort..

Har ganska nyvaknat, Leon har fått fika och katterna har jag skickat
ut. Var så varmt ute idag så dom kan gott va ute ett tag.

Ska snart göra oss klar för att gå på Konsum en sväng. Har helt slut
på kattmat. Men kändes som halv drygt eftersom jag ska ut igen kl 11
för att lämna Leon på dagis, men dom måste få mat nu på morron så det
måste ju göras.

Jag börjar jobba kl 12 idag så jag hinner ändå inte hem efter att jag lämnat Leon.
Slutar 21:30 ikv. Drygaste passet förutom delad. Blir på Lugnet ikv så det ska bli
roligt som omväxling.

Dom kommande två veckorna känns ganska fullspäckade annars. Gillar att ha det så.
Imorrn väntar ialllafall en heldag med Addi. Leon ska på dagis.
Onsdag är det dagis för Leon och jag ska byta gardiner, och skura. En städar dag helt
enkelt. Blir skönt att få de gjort så de är klart när vi kommer hem med nya möbler.

Torsdag ska jag kila iväg till optikern och på fredag gör jag de sista som ska göras här
hemma, packar Leons väska och lämna honom hos hans morfar.

Lördag morgon sticker vi till Ikea och blir borta heeeela dagen lång.
Söndag ska vi skruva ihop alla möbler och bära upp/slänga de möbler som vi ska byta
ut till annat. Längtar som bara den tills jag ska göra iordning Leons rum med ny säng.
Byta ut två möbler mot en mkt bättre kombination som rymmer allt. Ååh roligt!!

Beslutade oss igår för att köpa dom andra bättre sängborden till våran säng och sen köpa
nå bordslampor till dom.
Kommer bli toppen!

Jonas fick ett ryck igår när han fick se hur garderoberna blev så vi ska köpa klart tapeter
och allt vi behöver till sovrummet i Sundsvall så att det blir färdigt. Känns ju himla roligt :)

Pratade även om vi ska köpa klart färg till hallen. Blir mörkgråa dörrar i hallen och resten av
väggen blir något ljusare nyans av grått. Satte upp knoppar på dom skåparna igår med.

Köket får vänta tills dom två rummen är klar. Har ännu inte bestämt färg på varken skåpar
eller väggar i köket. Så kaklet lär ju komma upp först.

Leon har kommit in i någon "förstöra grejer" trots eller nått. Igår blev jag så himla ledsen när
han förstörde en kupa till nya kökslampan. Inte ens haft den i en vecka. Men gudarns vad han
skämdes. Han gick raka vägen in på sitt rum och satt där i nästan en timma utan att komma ut.
Sen när jag gick in till han så sa han Förlåt för lampan mamma. Då smälte mamma hjärtat.

Idag har han förstört en dop present men jag hoppas den går att laga.

Får se vad det blir imorgon då :P

Igår kväll hade jag fått ett sms men då hade jag redan hunnit somna så
jag fick se det imorse. Kan inte få en bättre start på morgonen.

"God natt hjärtat :) Skulle bara påminna dig om att jag älskar dig och att du
betyder så himla mycket för mig. Ett liv utan dig är som ett liv utan mening.
Pussar <3"

Från Alexandra. <3

Nu måste jag hoppa in i duschen och göra oss klara för att gå och handla.
Addi jobbar idag med så då får vi träffa henne :D

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0