Massage

Precis hemkommen från Ulla mays muskel massage.
Det var så långt över mina förväntningar. Har aldrig någonsin
varit med om något liknande.
När jag klev upp igen var jag totalt borta, alldeles dåsig, benen
vägrade nästan att gå, huvudvärk och seg som attan i bollen.
Det där tog på riktigt bra kan jag lova!

När jag kom hem så satt jag bara och stirrade ner i köksbordet haha.
Nu börjar det kännas i ryggen att något är gjort.

Hade även typ 7 knutar i enbart halsen, och en hel del på axlar.
Men när hon tog bort dom på halsen så skakade en musken nere
i svanken så hon hittade verkligen åt mina punkter.

Dock så hade inflammationen spridit sig. Minns vilket område det
var sist när jag var till Makus men nu visade hon vars det var inflammerat
och det var ca en tredjedel av ryggen. Axelpartiet var snett och några kotor
efter ryggraden var snea vilket hon inte kunde ordna men jag fick numret till
en duktig tjej i Umeå som höll på med något som jag aldrig hört talas om.
Hon i stan la bara fingrarna mellan kotorna och då skulle mina muskler fixa de där
själv så det blir inget bända och bryta. Frågan är bara om hon kan hjälpa mig pga
graviditeten så jag ska ringa hon någon dag i veckan.

Var iallafall underbart att hämta hem Leon igår. Blev överöst med pussar och kramar
och han hade en massa att berätta. Stod bara och log när han kikade in i sitt rum så
det var verkligen roligt :) Han såg så liten ut i sin stora säng :P

Ska se om jag orkar ta några bilder idag och lägga ut här.

Har bestämt mig för att vila när Leon kommit från dagis för jag blev då alldeles sprängd
efter massagen. Var så utvilad när jag vaknade imorse och nu hur trött som helst.

Nu ska jag kika lite bloggar och sedan är det dags att hämta Leon.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag måste komma och hälsa på och titta hur ni har fått det :)

2011-01-31 @ 14:25:32
URL: http://majaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0