Morrn

Vaknade för en stund sedan. Hur trött som helst.
Kunde inte somna inatt och låg vaken till efter 3 någongång.
Ha sån värk i kroppen vissa nätten. Måttligt drygt.

Idag ska Leon fara till sin pappa. Han skulle komma kring 11 tiden.

Hade tänkt skotta undan all snö från altanen och städa lite.
Sen måste jag fara på Lugnet en snabbis och lämna in lönepapperet
därifrån som jag glömde bort i måndags.

Igår blev det städning av carport och garage, slängde lite grejer i
släpet osv.

Längtar hur mkt som helst till sommarn. Och jag ska få göra rabatter
kring huset med. Längtar! hur kul som helst :)

Men nu är det ändå inte så hemskt länge kvar av kylan och det känns
väldigt skönt. Nu väntas slasket om ett tag bara. Blöt konstant..

Nä nu ska jag koka lite kaffe och göra klart Leons väska för att åka om
en stund.


Första veckan hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0